Subject: Töötajate fotode kasutamine ettevõtte kodulehel
From: "Maarit Meltsas" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 22 Oct 2024 12:21:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tartu Ehitus tegi suvl  kodulehe tarbeks fotosid ja nüüd üks nendest
töötajatest, kes fotodel oli, läks töölt ära. Töötajat ei seganud, et
pildid kodulehele jäävad, aga juhtkond kindluse mõttes soovib kindlustada
tulevikus sellised olukorrad ning leida moodus, kuidas kokku leppida, et
ettevõte võiks ka peale töötaja töölt lahkumis fotosid edasi kasutada.

Ei leidnud otseselt kuskilt sellist näidet, kuidas selliseid tegevusi
rakendatakse.

AKI lehel on kenasti kirjas, et tuvastatav nägu on isikuandmeks ja isikul
on tavaliselt alati õigus, et kõik andmed tema kohta kustutataks.

Kas on juriidiliselt mingi korrektne viis, kuidas saaksime fotode
kasutamise loa vormistada või ongi ainuls võimalus kirjalikult kokku
leppida, et töötaja on nõus, et fotosid kasutatakse kuni ta ümber mõtleb
ja avaldab selleks soovi või kui ettevõte pildipanka uuendab?

Lugupidamisega

Maarit Meltsas

Tartu Ehitus AS

juhiabi

mobiil +372 5221776

telefon +372 7348001

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

koduleht  <http://www.te.ee/> www.te.ee